Sunday, May 8, 2011

sayang puncak alam =D

tadek mende pun nak tulis, juz nak tulis sumthing tuk diri sendiri...sebab jeles tengok rumate da siap2 kemas barang nak balik tinggalkan aku sengsorang dalam bilik ni....='(

last paper dia, esok..research method, and last paper aku..ala esoknya plak (10 hb) haish tadek la lama sangat pun...lebih sehari je kot okeh...tapi still...huhu....

pastu 10hb still taleh balik lagi, ada fininshing school...2 hari lak tuh...ayark....pastu 13 presentation fyp...oh oh...semoga berjalan dengan lancar.....

tapi...tapi....ni kan saat terakhir aku kat sini, so hargailah ia...pasni tadek nye aku nak dapat rasa lepak kat atas katil puncak alam yang gila best...yeah, memang puncak alam nye hostel terbaik ah...dah biasa dapat benda best, bila dapat benda kurang best rasa cam tak best kan...haha..oh maafkan saya ya, jan. sebab meja study bilik saya besar. katil bilik saya pun besar, pastu toilet dalam umah..bukan cam shah alam, yang suma kecik, pastu toilet kat luar....tetttt...hehe...dan dan berlagak makanya yang tu jugaklah tempat aku merempat setiap kali aku kat shah alam...haha...

okeylah, ssebelum aku stop....
aku tinggalkan entry ni dengan kata-kata...

hargailah apa yang kita ada sekarang, sebab nanti kita akan menyesal...=D



1 comment:

rel='nofollow'>azalia hjsalleh said...

owh hye.

hurm awak amik course apa ye?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....