Monday, May 2, 2011

1st GIVEAWAY by HAJAR HASAN



Giveaway lagi....tapi serius aku tataw nak merapu apa kali ni...memang aku tatau nak cakap pe....sebab dia cakap 3 pemenang akan dipilih berdasarkan cara penyampaian dan entri menarik..aku nak tulis pasal apa...hadeh, kalo aku nak tulis pasal benda yang sama, baik aku copy paste je kan...so meh aku copy paste link dia, so korang p la cek baca sendiri yang original....HERE

okeh lah, aku cakap sikit la, ak malas nak tulis panjang berjela sebab aku taw, aku buatlah entry guna ayat bunga-bunga jiwang karat bagai mengalahkan A. Samad Said pon, kalo dia cakap entry aku tak best...still....kan ke keputusan tu kat tangan dia kan....kan lagipun kan ke THE BEAUTY IS ON THE EYE BEHOLDER....so samalah jugak macam entry ni....kalo aku merapu bagai, dia cakap best...still aku boleh menang kan kan kan...

k lah post aku tanpa sesuatu aku rasa cam tak best...juz nak share sumthing with u all...oh tumpang letak sekali dalam entry yang sama...hahaha,..mana taw jadi da best entry (tiba-tiba)...dulu masa kecik-kecik, tadeklah kecik sangat, tahun tahun yang lalu kan...aku selalu cakap..nak wat camana, kita mana de kabel...huhuhu...n nak taw pe pak cik aku jawab ? sentap mak tau....hey, kita pun ada kabel lah....ko bangun pukul 3 pagi minta ngan yang kat atas tu (sambil telunjuk dan mata ke atas)...tu la kabel kita...kabel yang paling besar....

so apa kaitan dengan giveaway nih ? hahahaha....kaitan dia, tak perlulah aku nak wat entry membodek bagai, kalau ada rezeki adalah...erk boleh tak cam tuh...lalalalala

p/s : oh pohon ampun dan maaf andai terkasar bahasa tersalah bicara....dan tuk cik hajar, thanks buat giveaway...kalo dapat Alhamdulillah...murah rezeki...=D

1 comment:

rel='nofollow'>Hajar Hasan said...

teehee~ yeaahhooo! lawatan rasmi dari pihak penganjur. thanks for joining.

all the best ya~ ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....