Sunday, May 15, 2011

AKHIRNYA....AMIR TERKELUAR DARI MAHARAJA LAWAK MINGGU 7


lambat aku taw Amir ni dah terkeluar....nak wat camana, bz je kan..huhu...hari ni baru taw plak tu...baiklah..cian tol la, suma orang dah berseronok je dengan penyingkiran ni, makanya aku baru taw arini...huhu...

oh sorry, aku tak minat amir..n tadek la sampai benci, cuma terkejut gak la tengok apa yang da dia buat...okeh, tamo cakap pasal tu pun, sebab benda tu da kecoh n suma orang cerita benda sama kalo sebut penyingkiran amir di maharaja lawak

apa yang aku nak cakap....walaupun dia tak disukai or mungkin tak ramai peminat...tapi ada gak la sedikit kagum sebab dia mampu bawa diri dia sampai minggu 7...erm hebat la jugak kan..atau mungkin rezeki dia....yeah tu yang sebenarnya aku nak sentuh, walaupun dia tadek la hebat mana kan, tadek la ramai peminat pun....tapi nak jadikan rezeki dia, dia boleh berada di pentas maharaja lawak sehingga minggu 7....dan aku tamo story pasal penyingkiran dia...

cuma aku nak tekankan....tak kisah lah, result tak ok keh, orang benci ke, tak pandai ke, yang paling penting rezeki kita...kalau ada rezeki kita insyaAllah kita akan dapat...so camana nak murah rezeki ? doa la banyak..minta murah rezeki =D

dan amalkan
  • ayat seribu dinar...rasanya aku pernah buat entry pasal ayat seribu dinar ni
  • banyakkan solat sunat dhuha...
  • bangun awal pagi
dan banyak lagi sebenarnya di SINI

kadang2 kita bukan gagal sebab kita tak pandai atau kurang cerdik atau result tak okey, tapi rezeki kita mungkin bukan di situ...=D

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....