Saturday, May 7, 2011

Segmen Weh! Aku Poyo Bila Aku


Weh! Aku poyo bila aku tahu sesuatu benda tu then kawan aku tataw...pastu dengan penuh bangga campur berlagak gila nak mati aku cerita pom pam pom pam....sampai kengkawan aku tercengan-cengang, p diam je, sebab dorang memang tataw pe yang aku citer...lagi dorang tercengang lagi aku syok bercerita....ye ah, aku ngah citer pasal kete sport yang aku nampak aritu...gila smart doe...kalo aku naik memang tambah2 kete tu smart a...aku taw kawan aku kompom jeles...makin ah aku poyo bercerita...sampai...

sampai....kawan aku tanya...erk Nini...City liner tu bukan bas kaler merah yang bawak kita g Klang tu eh....terus aku diam...kepoyoan aku terhenti seketika....haah la...abis tu pe nama kete tu ah..smart kot...

erk...nama dia Sky line la weh...aku salah sebut...tetttttttt

okeh aku tinggalkan korang dengan kata-kata ni,
tayah la nak berlagak bagai, ilmu tu bukan milik kita pun...=p (erk ada kena mengena ngan poyo ke???? huhu)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....