Wednesday, June 1, 2011

aku anak INDIA ????

okeh korang tengok lek lok gambar ni...cantik tak...haha..ok perasan.....tak pe tak kisah...nak tanya jugak...apa komen korang pada gambar ni....macam india ke...? adik aku cakap gambar ni cam india =( kuang asam boi....




tapi kan....bila tengok komen tu, teringat lak satu kisah...masa tu aku beraya umah keluarga angkat aku kat Sandakan. pastu masa nak balik, mama angkat fatin anta kami tunggu bas nak balik UiTM...tetiba dia merenung aku....lama....pastu dia tanya...awak ada keturunan India ke....ha ? tercengang aku sat...muka aku cam India ke...huhu...pastu dia gtaw kat India yang berniaga kat kedai runcit dekat situ. pastu masa aku masuk kat kedai tu nak beli air, India tu nengok je aku....pastu dia senyum2....hadoi....pastu dia tanya aku mende ntah...aku lupa....huhu

tu je nak story ekceli...=D sebelum stop nak cakap camnih...kadang2 kita tak perasan diri kita sampaikan ada orang menegur kita, baru kita realize...=D


3 comments:

kotak bulat said...

xde macam india pun.. :)

nini said...

yes...suke bila kb cakap cam tuh...tang mana ntah dia tengok..haha

CikNyz said...

tang mata kot..hihihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....