Friday, June 10, 2011

taste perempuan memang pelik...taste lelaki ????

okeh ni respond daripada entry INI...Karang kalo aku komen panjang2 kat entry dia karang dah jadi aku punya entry lak kat situ, so aku jawablah di sini....tertarik dengan apa yang dikatakan......teringat sebuah kisah....ni taste lelaki....lelaki nak perempuan cantik...perangai buruk tak buruk no 2....nak taw nape leh click SINI....


perempuan lak...mestilah tengok perangai dulu....kenapa ? bagi aku lah kan.....sebab, perempuan ni sensitip sikit, lebih kepada hati dan perasaan.....tak pe la muka tak berapa nak ensem tapi manis...nak jugak kan...haha...yang penting hati mau baik ma....perangai kena elok...kenapa ? supaya tak sakit hati, tak makan hati sorang-sorang...pompuan kan setia...tettttt.....kalau lelaki ensem, perangai tak elok....haiyooo makan hati berulam jantung je hari-hari...


ada sebuah kisah, ni kisah benar, seorang autie, dia cantik, husband hensem....tapi.....perangai....hadoi...pening kepala o....sebab husband hensem, dan agak ligat.....ye la kehidupan lelaki kan bermula umur 40 tahun, masa tu la nak ligat sana sini...isteri plak dah kureng segala-gala....makan hati je la jawabnya...kesian kan...tengok dari luaran dia untung, ada laki hensem, ada anak cantik dan hensem sebab dia cantik laki hensem tapi tu lah.....dalam hati tadek orang pun tahu....


dan ada jugak.....laki tak berapa nak hensem, tapi perangai...superb....tak pe la, tak hensem, tapi kalau perangai elok, solat tak tinggal, cahaya wudhu tu ada kat muka.....hati pun tak sakit, bahagia je....=D


bukan senang nak pilih pasangan...mesti kita nak yang baik....tapi jangan risau...lelaki yang baik untuk perempuan yang baik dan begitulah sebaliknya...jadi...kita lah yang kena jadi baik dulu =D

5 comments:

ShErA said...

kenapa ye shera selalu dengar kebanyakan orang kata lelaki mesti bila umur 40 tahun baru tunjukkan siapa diri dia yang sebenar? Pelik jugak tu... Sampai sekarang tertanya - tanya... :)

kotak bulat said...

betul.. yg penting hati.. luaran semua tu xpnting..mungkin pda mata ors, dorang secocok,sama cantik sama padan.. tp selalu bertekak..contoh lah kan..

darkbatman said...

hahaha.. xsangka leh jd entri berbls..thx ye cz komen en3 aie..erm sbnrnya en3 td 2 adlh pengalaman peribadi sekadar share utk dikongsi..kehkehkeh.. sume 2 bukan sume nye btl. manusia ne x same 2 yg kdg2 lain org lain caranye..

suha said...

hehehe cik suha lagi suke laki yg berpelajaran..ensem ke tak,dah jadi no 2..asalkan sdp mata memndang (^_^)

nini said...

shera : ntahlah, mungkin sebab tym 40 tu dia ligat kot, hati remaja....wah gitu kan....=p

kb : kan....kalu hati sakit wat pe, org berchenta mestilah nak bahagia, kahwin lagi lah....=D

darkbatman : hahaha, balas sebab tak puas ati, hahahaha....karang komen panjang lebar kat entry kamu, jadi saya punya entry lak...=p

suha : erk berpelajaran eh ? hehe...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....