Wednesday, September 28, 2011

artis free hair....seksi.....

sekarang da ramai artis yang da bertudung...
Alhamdulillah....terbuka pintu hati mereka untuk bertudung....
dan ada juga banyak blog yang story mory pasal mereka...
tak pe....ada juga perkembangan positif dari mereka....
yang kita boleh jadikan pengajaran ....ye dak...




cuma satu je yang aku nak cakap..
mintak mahap kalo terasa...kalo tersalah....terkasar bahasa....
wah gitu kan...aku tak reti nak tegur orang...
sebab tu mintak mahap dulu....






biasanya kita mesti nak negok gambar yang sebelum dan selepas ye dak...
sebelum dia bertudung dan selepas dia bertudung....
tapi....seboleh-bolehnya....gambar yang dia tak bertudung tu...
tak perlu la kita letak dalam entry....
letak je gambar dia yang dah bertudung....
sebab dia dah berubah...tak perlu nak tunjuk yang sebelum 
yang terdedah sana sini....
tak elok....




oklah nak stop kat sini...
kalo aku silap bagi teguran, aku minta maaf la yer....have a nice day =D

7 comments:

rel='nofollow'>Dylla Abas said...

hmm..alhamdulillah.moga2 perubahan +ve tu kekal la hendaknya.amin.

p/s : sy pun nk berubah utk jadi yg lebih baik jgk :)

rel='nofollow'>panglima harapan said...

that's right, kak nini...
mna bley tnjuk gmbaq yg trdedah auratnya...

owg dh brubah..tnjuk yg baik2 jaa laa... :)

rel='nofollow'>Zul fattah said...

Smoga Allah memberkati perubahan ini

Anonymous said...

wah, terasa Lia.. terima kasih kerana menegur. :)

rel='nofollow'>bukanretis said...

tul2..kdg2 artis yg da pkai tudung tu..xyahla nk tunjukkn cite time die xpkai tudung...

rel='nofollow'>nini said...

DYLLA : sama2 la kita =D

IRSYAD : yerp...pandai pon adik akak...hehe..=D

ZUL : mudah-mudahan....

LIA : maaf ye...kalau terasa....

AKU : ko memang selalu setuju ngan aku kan..haha

rel='nofollow'>nini said...

DYLLA : sama2 la kita =D

IRSYAD : yerp...pandai pon adik akak...hehe..=D

ZUL : mudah-mudahan....

LIA : maaf ye...kalau terasa....

AKU : ko memang selalu setuju ngan aku kan..haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....