Monday, October 17, 2011

dari sudut pandangan ---- SIRI 1 : KAWAN VS HUTANG

oklah rasa cam nak wat segment je....tapi segment ni ada siri okeh....hehe....

siri 1


kita perlukan kawan...kenapa ? sebab kalo kita susah nanti ada kawan tolong....nak nak kalo kita jauh dari family...yang paling rapat dengan kita mestilah kawan kita kan ?


tak kisah nak tolong kawan...ye lah, nanti kita susah dia lak tolong kita....eh itu mengharapkan balasan namanya....jadi ? tanak balasan...bis tu kalo kita susah sape nak tolong lak....


oklah...ekceli ada soalan nak tanya....kalo kawan susah kita nak tolong tak ? jawapan aku, insyaAllah....aku akan tolong....tapi...kalau masalah kewangan ? how...? wat do u think ? perlu tolong tak ? karang kalo dia tak bayar....nanti mungkin hubungan kawan tu terputus.....tapi kalo kita tak tolong, sape nak tolong....tapi....argh.....tenten a pk....so korang rasa amacam.....



cara :
buat entry tentang pandangan korang mengenai isu ni....
tinggalkan link di kotak komen....
tajuk, tulis : dari sudut pandangan --- SIRI 1 : KAWAN VS HUTANG


oklah nak stop kat sini....menunggu pandangan bernas dari korang...=D

2 comments:

dhiera said...

alamak...takut nk wat segmen ni. susah jugak kn? pernah pinjam kn kawan duit, sampai sudah dia buat2 lupe~ patot ye kite kne ingt kn kn? tp nak mengingatkan ni la yg lemah~

Saiazuan said...

aku x prnah brkira bab tlng mbr ni.. so klu xde masalah untuk aku makan or bli keperluan aku, aku bg pinjam duit tu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....