Monday, December 12, 2011

argh....kenangan itu....mengasyikkan.....

zaman belajar la zaman paling best gile.....
betul aku tak tipu...
sebab bila aku tinggalkan zaman tu, aku sangatlah merindui zaman tu....
argh.....




dapat cuti dua hari...
sabtu ahad....
kalau rasa 'rajin' nak ke kelas...
boleh buat cuti sendiri...
best woooo


kalau dah hujung-hujung sem tu....
banyak plak cuti...
menghabiskan cuti gitu....
kan setiap kelas tu kan ada tiga kali tidak hadir tanpa surat....
yang tu kalau tak guna rugi....
hahaha....


lepas tu...ada plak study week...
haish, ni paling best....
bersengkang mata, berdating denggan buku-buku....
dan depan facebook tentunya....
kalo tadek facebook da macam tak leh belajar je....
padahal kalau ada facebook lagi tak leh belajar...
haish buruk beno perangai....




tu baru study week...
blum lagi story cuti sem...
cuti sem tok sah cakap....
tym study, rindu nak cuti....
rasa nak sangat cuti....
nak holiday...
nak hilangkan stress -konon-
padahal....bila dah cuti...
mulalah update status kat fb 
bosannya...tak tau nak wat pe...rindu nak belajar....bla bla bla...




betullah kita ni manusia kan....
manusia yang selalu merindui kenangan.....
dan jarang menghargai apa yang sedang kita lalui.....
aish....




rugi jadik manusia cenggitu....
asyik merindu dan menoleh ke belakang....
padahal....sekarang dan esok sedang menunggu untuk kita lalui.....



1 comment:

aReLaN said...

yup. zaman skolah mmg best tp nk wat cmne kn,life must go on.hehehe..move forward babe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....