Thursday, February 21, 2013

bantuan BR1M

Assalamualaikum wbt....

wah wah wah....finally.....dok dengar orang aje dah dapat RM250 tu kan......

kini tibalah giliran aku plak...amboi ayat skema semacam je....


tapi yang tak berapa bestnya....WAKIL TIDAK DIBENARKAN...hihi..memang betul lah, kot la ada penipuan ke apa kan.....tapi yang warga emas yang dah tak berapa nak sihat ni camana plak...macam kesian plak kat depa....hope Ahad ni proses ni dapat berjalan lancar la..especialy warga emas yang dah tak berapa nak larat.....mungkin depa buka banyak kaunter kot....=D

oklah nak stop kat sini dulu....
tengah pk nak buat apa dengan RM 250 tu...ehem ehem...

1 comment:

xila dot said...

open table laaa huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....