Sunday, March 17, 2013

Judika - aku yang tersakiti

Assalamualaikum wbt...

Waalaikumussalam wbt....




dengar lagu ni......

macam sedih...best pun ada....


aku : saya nak hafal lagu ni...kalau awak reject saya, saya nak nyanyi lagu ni puas-puas...
dia : apalah...orang kalau kecewa, baca quran, mengaji...berzikir, solat banyak-banyak...bagi tenang hati tu.......
aku : errrr....


Dia tidak pernah lupakan kita.....
tapi kita......

8 comments:

rel='nofollow'>selipar putih said...

lagu ni memang sangat best..penuh penghayatan penyanyi tu nyanyi

rel='nofollow'>Cik Mun said...

mun suka lagu ni..hehehehe

rel='nofollow'>Kesuma Angsana said...

suka jugak lagu ni

rel='nofollow'>ros_reeza said...

betul apa yang dikatakan si dia itu :)

rel='nofollow'>mohd jamil abd patah said...

Syok juga lagu ini...Ya Kadang-kadang kita lupa akan DIA waktu senang dan Ingat pada DIA waktu susha...Inilah sifat lemah kita demua termasuk POkcik

rel='nofollow'>Lia Ilnia said...

Lia suka jugak lagu ni, rasa sedih gak, walaupun belum rasa di sakiti tu...heeehhhee

rel='nofollow'>Mrs Velentine said...

saya suka lagu ni...best...

rel='nofollow'>aizamia3 said...

dulu tak suka.. tapi bila sekali layan.. best gak rupanya.. ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....