Sunday, March 17, 2013

Judika - aku yang tersakiti

Assalamualaikum wbt...

Waalaikumussalam wbt....




dengar lagu ni......

macam sedih...best pun ada....


aku : saya nak hafal lagu ni...kalau awak reject saya, saya nak nyanyi lagu ni puas-puas...
dia : apalah...orang kalau kecewa, baca quran, mengaji...berzikir, solat banyak-banyak...bagi tenang hati tu.......
aku : errrr....


Dia tidak pernah lupakan kita.....
tapi kita......

8 comments:

selipar putih said...

lagu ni memang sangat best..penuh penghayatan penyanyi tu nyanyi

Cik Mun said...

mun suka lagu ni..hehehehe

Kesuma Angsana said...

suka jugak lagu ni

ros_reeza said...

betul apa yang dikatakan si dia itu :)

mohd jamil abd patah said...

Syok juga lagu ini...Ya Kadang-kadang kita lupa akan DIA waktu senang dan Ingat pada DIA waktu susha...Inilah sifat lemah kita demua termasuk POkcik

Lia Ilnia said...

Lia suka jugak lagu ni, rasa sedih gak, walaupun belum rasa di sakiti tu...heeehhhee

Mrs Velentine said...

saya suka lagu ni...best...

aizamia3 said...

dulu tak suka.. tapi bila sekali layan.. best gak rupanya.. ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....