Sunday, March 17, 2013

ENTRY WANITA : Lobata

Assalamualaikum wbt...

Waalaikumussalam wbt....



aku selalu tertukar Ginko Biloba dengan lobata.....

bila aku check produk je, bila jumpa perkataan lobata, mesti aku cakap...

ish, tak mau la, ada lobata...nanti selera makan naik....

pastu mesti sha tegur, bukan lobata la nini, tu ginko biloba.... hehe

ada satu produk tu, aku nak tau la jugak apa kelebihan dia, pasai apa nak kena amek, tapi tak dak tulis la plak....yang aku nampak kandungan dia ja ada lobata..so aku google la...apa function sebenar lobata ni....



secara umumnya lobata ni digunakan untuk meremajakan sistem endokrin wanita.


Lobata mengandungi phytoestrogens seperti miroestrol, deoxymiroestrol dan coumestans yang banyak terdapat dalam kandungan bahan-bahan untuk tujuan pembesaran dan pembentukan payudara.
Lobata berfungsi dengan menstabilkan hormon dalam tubuh badan yang boleh mengakibatkan menopous dan ramai wanita pada masa ini mengalami proses menopous yang awal iaitu pada sekitar umur 30-an akibat berpunca daripada ketidakstabilan hormon.
Oleh itu, lobata akan sentiasa mengekalkan dan memperbaiki hormon agar sentiasa pada tahap yang stabil. Sebagai contoh, liquid lobata akan meningkatkan kadar hormon pada struktur payudara.



antara produk yang ada lobata dan khasiat atau kebaikan atau kegunaan produk tu....


Khasiat Ladies Collagen V’Asia
- Mendapatkan bentuk badan yang menarik
- Seimbangkan hormon
- Mengembalikan keanjalan dan saiz payudara yang menawan
- Merapatkan vagina serta melambatkan proses menopous
- Melancarkan peredaran darah
- Melancarkan haid dengan lebih teratur
- Melegakan masalah wanita seperti senggugut dan keputihan
- Mengembalikan keintiman hubungan
- Membantu menyuburkan wanita bagi menimang cahayamata


Kandungan Ladies Collagen V’Asia
Ia diadun daripada bahan semulajadi seperti lobata, mirifica, kacip fatimah, manjakani, akar serapat, bersama habbatus sauda, madu, goji, delima, kismis, gingko biloba, kunyit, puri mangga dan kolagen.




  • Khasiat:
  • Dari Segi PAYUDARA DAN PUNGGUNG
  • Mengangkat dan menganjalkan kembali payudara dan punggung yang mengendur.
  • Memantapkan lagi bentuk menjadikan is lebih padat dan menstabilkan kedudukan payudara.
  • Membesarkan kembali payudara yang mengalamli pertumbuhan yang terbantut.
  • Menjadikan payudara dan punggung anda lebih seksi dan mengancam dengan lurah yang ketara.
  • Mencerahkan puting dan menghilagkan kedutan di sekitar payudara.
  • Mengekalkan kecantikan payudara yang sedia besar tanpa membesarkannya lagi, sebaliknya, payudara anda akan kelihatan lebih tegang, juga sesuai dan efektif kepada mereka yang telah menjalani pembedahan membuang ovari.


Kandungan 
PAYUDA adalah Pati herba untuk wanita yang inginkan kuasa dan kesan kerana la dirumus dengan ramuan 2 herba terbaik untuk wanita iaitu Pueraria Lobata dan Pueraria Mirifica. 



so lepas ni, kalau jumpa produk yang tak mau tulis apa function atau khasiat dia, kita boleh rujuk kat kandungan dia ja.....sama macam kes ginko biloba, karang naik selera makan, penat je makan kolagen bagi kulit halus mulus cantik menawan tapi ter extra size plak...=p

1 comment:

biela bell said...

hahaahaha.. macam nak teraiiiii..kih3x..wanita kannn..;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....