Friday, March 1, 2013

dulu dan sekarang....=D

Assalamualaikum wbt...


dulu......masa aku kecil-kecil

abah call....

abah  : ko kat mana....dah lewat ni...tak nak balik lagi ke ?
aku : on the way dah ni...
abah : ok....hati-hati....



sekarang....bila aku dah dewasa....ececeh d.e.w.a.s.a okey...=p

aku call....

aku : abah kat mana ni....dah lewat ni....
abah : kat luar...minum-minum kat gerai ni ha...
aku : ok....jangan balik lewat sangat....dah malam....=D



p/s : ni kisah kawan aku....hehe

8 comments:

rel='nofollow'>Nurzakiah Hanum said...

salam jumaat yang indah
semoga 1 march membawa kebahagian dlm idup
hehe

rel='nofollow'>Remy hazza said...

he3.... sudah tukar ye.......
kechik2 ayah jaga.... besar2 jagalah ayah pulak.....

rel='nofollow'>Hydrangeas Blooms said...

betul2 :) btw "blog wajib jenguk" hee thanks!

rel='nofollow'>LydSunshine said...

heheh.. kisah kawan ke? Tapi akak pun ada jugak mcm ni. Sekarang, akak plak yg selalu pesan kat abah suruh dia berhati2.

rel='nofollow'>yana aina said...

hehehh ye ke kisah kawan?? tapi mmg btl pun ... dah terblk.

PssSss .. kalau berminat dgn sheshido black mask boleh tempah skrg selagi stok masih ada ^^ PROMOSI:

rel='nofollow'>izan mama mia said...

ooo..citer kawan ingat nini punya cerita..

rel='nofollow'>C.T.K said...

hehehe..bgus la tu :D

*dialog mcm nini punye crita,tgk p/s kwn rupenyer

rel='nofollow'>Maria Menado~ said...

hehehehe. comel kisah ni. =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....