Friday, March 1, 2013

dulu dan sekarang....=D

Assalamualaikum wbt...


dulu......masa aku kecil-kecil

abah call....

abah  : ko kat mana....dah lewat ni...tak nak balik lagi ke ?
aku : on the way dah ni...
abah : ok....hati-hati....



sekarang....bila aku dah dewasa....ececeh d.e.w.a.s.a okey...=p

aku call....

aku : abah kat mana ni....dah lewat ni....
abah : kat luar...minum-minum kat gerai ni ha...
aku : ok....jangan balik lewat sangat....dah malam....=D



p/s : ni kisah kawan aku....hehe

8 comments:

Nurzakiah Hanum said...

salam jumaat yang indah
semoga 1 march membawa kebahagian dlm idup
hehe

Remy hazza said...

he3.... sudah tukar ye.......
kechik2 ayah jaga.... besar2 jagalah ayah pulak.....

Hydrangeas Blooms said...

betul2 :) btw "blog wajib jenguk" hee thanks!

LydSunshine said...

heheh.. kisah kawan ke? Tapi akak pun ada jugak mcm ni. Sekarang, akak plak yg selalu pesan kat abah suruh dia berhati2.

yana aina said...

hehehh ye ke kisah kawan?? tapi mmg btl pun ... dah terblk.

PssSss .. kalau berminat dgn sheshido black mask boleh tempah skrg selagi stok masih ada ^^ PROMOSI:

izan mama mia said...

ooo..citer kawan ingat nini punya cerita..

C.T.K said...

hehehe..bgus la tu :D

*dialog mcm nini punye crita,tgk p/s kwn rupenyer

Maria Menado~ said...

hehehehe. comel kisah ni. =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....