Friday, March 1, 2013

siapa dia ????



Assalamualaikum wbt ...


korang kenal tak lelaki ni ???? 

aku nak share sumnthing tentang lelaki ni....yang sangat luar biasa hebat.....


kenapa aku cakap dia luar biasa hebat ???



saksikan video ni...





sumber : facebook




8 comments:

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

so sweet :)

mama said...

dia sgt istimewa.. ;)

miz ruha said...

sungguh luar biasa sekali...

Maria Menado~ said...

tabahnya dia kan... umm. bersyukur la kite dgn apa yg kite ade kan.. =)

Cinta Misteri said...

man without hand. kat Malaysia pown ada seorg yg berhati kental walaupun tak bertangan. cuba search Zhariff, RockCorps Malaysia. CiM sgt kagum dgn beliau.

antara sejarah hidupnya, dia adalah salah sorg mangsa highland towers.

Nana Liena said...

bila baca komen Cinta Misteri terus google..hehe..

Remy hazza said...

insan istimewa yg cukup dikenali......

C.T.K said...

tgk video dia trus nangis..kental sungguh jiwa dia..dia mengajar kita kekurangan diri bukn penghalang untuk tidak meneruskan hidup seperti org normal :(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....