Wednesday, March 6, 2013

neelofa dan khaty mai blog aku weh.....

Assalamualaikum wbt....

Waalaikumussaam wbt...


Hari tu Nini ada janji kan...nak mencari follower bertuah....

First of all....nak mohon maaf banyak-banyak sebab lewat tunaikan janji, sepatutnya Nini promote mereka ni, tapi disebabkan masa yang menjelesi (oh buruknya bm saya...)
tak sempat nak buat apa pun tuk promote depa....sorry banyak-banyak.....


so NOW.....Mereka yang bertuah ni.....

ehem ehem....

jeng jeng jeng.....




betol weh...nini tak tipu....memang dia dah datang jenguk blog nini dan dia memang bertuah.........tak caya p tekan la gambar neelofa....korang akan terus p bukak blog dia....siyes.....


next.....




nak tau sape next.....sila tekan doodle tu...adakah anda...ehem...hehe....




.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.

..

.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.

p/s : jom la support mereka.....erk yang neelofa tu, mintak mahap kalau ada yang rasa tertipu, tapi nama mereka dekat2 kan...hehe....nini tak reti nak promote, tapi rasanya, tak salah kalau kita ramai-ramai pakat support mereka....mana tau dapat doodle free ker...tapun tetiba dapat hadiah pree ke...ehem.....=D 

tq for ur support....

9 comments:

rel='nofollow'>nuyui a.k.a miss YUI said...

makin ramai kenalan =)

rel='nofollow'>Nurzakiah Hanum said...

comelnya

rel='nofollow'>ANa Ahmad said...

pelan2 naik....:D

rel='nofollow'>J.Syazwana said...

tapi kite tak minat neelofa.
camne?
hehehe

rel='nofollow'>Firdawati Rashidi said...

Bestnya kak lofa jenguk blig nini...:-)

rel='nofollow'>Firdawati Rashidi said...

Bestnya kak lofa jenguk blog nini :-)

rel='nofollow'>hainom OKje said...

laaa...ingatkan betul2 ...tertipu makkk...babab kang baru tau!

rel='nofollow'>Cik Syida said...

hhehehehe.. dah datang terjah daa :)

rel='nofollow'>Nurul Aini said...

Saya tak tertipu..hehe..dah tahu mesti akak nealopah dan akak khaty..hahaha. Terbaik.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....