Monday, April 18, 2011

GUNUNG KINABALU - pictures

ekceli....laptop yang penuh dengan gambar2 kenangan aku dah rosak..tak boley buka...sedey...tak banyak gambar2 yang dapat diselamatkan....tapi teringat plak aku macam pernah simpan gambar2 aku kat friendster..dan for da first tym in diz year ak bukak..wallah...seb baik dapat...dan ni la gambar2 yang tersimpan di situ....

gambar ni kat satu tempat rehat.....masa ni kami masih bersama2...haha

tym ni aku lupa, tym nak turun ke tym nak naik... =p
yes...ni la tempatnya.....yang aku berjalan ngan sorang abang yang jeles sebab aku ada tongkat tu...masa ni da nak sampai da....ke laban rata...erk da nak sampai tu....penat la jugak...sebab dia punya da nak sampai tu macam bertahun...haha


okey...ni kat luar restoran..sempat bergambar dengan mia..hehe
aku dan kak fiza...pun di kawasan laban rata....
ada jugak rupanya gambar kami bersama...but then still...tak cukup 2 orang...hehe
dan ni gambar kami dengan guide....masa nak turun...dan dan bergambar...buat kali terakhir... =D


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....