Monday, April 18, 2011

jalan2

hari kedua kat kg halaman...masih lagi aku pergi umah mustaqim....hahaha
sebab mak aku suh hantar mempelam...
pastu sempat lagi bawak mereka berjalan2....
tapi azim tamo mandi...so tak dapat ikut...
=(

dalam kereta tetiba mustaqim tanya aku...

mustaqim (abang) : kakak apa beza belajar kat u ?
aku : belajar kat u lagi TINGGI dari sekolah rendah....ingat tak aritu kakak cite pasal metabolisme, ha...kalu belajar kat u...perkataan2 macam tu la kita akan jumpa...yang tak pernah jumpa tym sekolah rendah....
mustaqim (abang) : oh...lagi tinggi la...(dan mengangguk faham)
muqri (adik) : dah tu....kenapa kakak tak tinggi2 pun yie tengok....
aku n mustaqim : erk....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....