Tuesday, May 17, 2011

kisah seorang ayah

cerita masa finishing school lagi.....ye la modulnya dari kol 10 sampai kul 5, opkos la banyak imput...karang kalu wat dalam satu entry penat lak nak baca =D

ni kisah seorang ayah...kisah ayah yang suka no mintak duit kat anak dia...padahal dia dok kat kampung je okeh..apa la sangat nak guna duit tu kalu dok kat kampung, umah ? umah sendiri, bukan umah sewa...makanan ? banyak kot....lagipun da tua2 bukannya makan mc d, kfc bagai tuh...makan warung kat hujung kampung je..berapa lah sangat...kalo setakat kopi janda ngan roti canai tu kan....

tapi tulah, ayah ni suka tol mintak duit ngan anak dia...tiap kali anak dia balik mesti dia mintak duit..anak tu nak tanak bagi je la...kadang-kadang geram gak, ye lah, bukannya ayah dia tadek duit, ayah dia lagi senang daripada hidup dia kot...

then lepas ayah dia dah meninggal, memang pun ayah dia tak guna pun duit tu...duit tu simpan untuk cucu dia...means untuk anak si anak....ekceli ayah dia nak mengajar anak dia...supaya bagi sedikit duit gaji kat parents....supaya lebih berkat =D

2 comments:

rel='nofollow'>emeera asnary said...

di tag utk GA

http://emysk8tergurl.blogspot.com/2011/05/123-soft-toys-giveaway.html

gudLuck!! ;)

rel='nofollow'>nini said...

tq emeera =D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....