Monday, June 20, 2011

sombong btul la...muke udoh je...

ek eleh....berlagak lak...bagus kalau lawa....

sombong gile....doh ah muke udoh.....

sombong sangat....tak kemana nye ko tuh....



_______________________________________________

yang dok berlagak...yang dok sombong....yang tu kita nak cakap.....kita nak terhegeh2....dah dia sombong...biaq pi la dia sana...ramai lagi yang tak sombong.....kawan je la dengan orang yang tak sombong....tapi tak... nak jugak terhegeh2 kat orang sombong, pastu sakit ati sendiri....erm....

tu je nak cakap....kadang2 kita asyik fikirkan keburukan orang, sampai lupa....ramai lagi orang yang baik hati dalam dunia ni....=D

7 comments:

rel='nofollow'>Jahidih Saili said...

haha..sy sgt setuju..ramai yg xperasan perkara ni:)

rel='nofollow'>nini said...

=D pelan2 la kita ubah...

rel='nofollow'>kotak bulat said...

pernah gak dituduh sombong..bukan sombong..tp xnk lyan..takkn tak phm2 kan org xsuke..kalau bgtau terus yg xske..kang terasa ati lak

rel='nofollow'>NuSaNa NoSa 91 said...

ni sbb manusia mmg ske cari salah org.. tu pasal dia gi cari gak org yg sombong drp org yg peramah tu.. aigooo~ =.=

rel='nofollow'>bunga said...

setuju..tapi itulah manusia..termasuk bunga kot..

rel='nofollow'>nini said...

kb : hihi....saya paham....tapi mungkin leh bagi alasan kot, lelaki ni lagik payah lagik dia nak....hehe

keen dan bunga: betul3 =D

rel='nofollow'>Original CikTeddy said...

i talk about snob on my blog^^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....