Wednesday, September 14, 2011

jom kenal 'KUIH IBU MENGANDUNG'


tetiba teringat lak masa bulan pose....
kawan aku perkenalkan aku kuih baru....

kuih ibu mengandung....

'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
V



tadaaaaaa.......ni dia kuih ibu mengandung...



aku pon tataw la mana dia dapat idea nak bagi nama kuih ni...
kuih ibu mengandung....suka suki dia je kan...
haish...

18 comments:

cacha said...

macam karipap an~~ hehehe...

Lia Lomi said...

ni bukan karipap ke???

bella luna said...

mcm karipap je >,<

riva'i said...

kalau di tempatku namanya prastel,
atau pastel.

mirip bentuknya.

pengemis Cinta~ said...

owh.namanya ibu mengandung..macam karipap saja pc tengok..hehe;)

Dylla Abas said...

tapi..tu kan karipap-karipap cinta..hoho :p

ILA HonEyBuNNy said...

hehe....ada jugak nama kueh....ngeh3...

syahirooAhmad said...

geng.. kuih ayah mengamok ade tak?

Solihin Zubir said...

haha.. memandai ja sapa taruk nama tu.. mcm karipap ja bentuk..

z a z a said...

aiseh. nama kuih tu mmg kuih ibu mengandung ke?

nini said...

ok ok....ni sebenarnya nama dia kuih kaya....kat dalam perut ibu mengandung tu ada kaya...=p


bukan karipap....karipap inti lain, n kulit dia keras sikit kan...kuih kaya ni kulit dia lembut je....=D

Saiazuan said...

mcm karipap ~_~

aku said...

seyes cm karipap..nt tunjuk bhg.dlm die eh?hihi

ShErA said...

peliknya nama kuih ni... sebiji macam karipap

Nor Fadila Rosli said...

hehehehe...kuih ibu mengandung betul ke nhi??

bella luna said...

haa,dah dapat catch dah kuih ape,hehe,.dulu selalu gakz makan,hehe

Jue AbdRahman said...

karipap versi baru ke ni

si kiut lavender said...

taw ni kuih apa tapi lupa lak apa namanya..sedap taw kuih nih..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....