Wednesday, September 14, 2011

jom kenal 'KUIH IBU MENGANDUNG'


tetiba teringat lak masa bulan pose....
kawan aku perkenalkan aku kuih baru....

kuih ibu mengandung....

'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
V



tadaaaaaa.......ni dia kuih ibu mengandung...



aku pon tataw la mana dia dapat idea nak bagi nama kuih ni...
kuih ibu mengandung....suka suki dia je kan...
haish...

18 comments:

rel='nofollow'>cacha said...

macam karipap an~~ hehehe...

rel='nofollow'>Lia Lomi said...

ni bukan karipap ke???

rel='nofollow'>bella luna said...

mcm karipap je >,<

rel='nofollow'>riva'i said...

kalau di tempatku namanya prastel,
atau pastel.

mirip bentuknya.

rel='nofollow'>pengemis Cinta~ said...

owh.namanya ibu mengandung..macam karipap saja pc tengok..hehe;)

rel='nofollow'>Dylla Abas said...

tapi..tu kan karipap-karipap cinta..hoho :p

rel='nofollow'>ILA HonEyBuNNy said...

hehe....ada jugak nama kueh....ngeh3...

rel='nofollow'>syahirooAhmad said...

geng.. kuih ayah mengamok ade tak?

rel='nofollow'>Solihin Zubir said...

haha.. memandai ja sapa taruk nama tu.. mcm karipap ja bentuk..

rel='nofollow'>z a z a said...

aiseh. nama kuih tu mmg kuih ibu mengandung ke?

rel='nofollow'>nini said...

ok ok....ni sebenarnya nama dia kuih kaya....kat dalam perut ibu mengandung tu ada kaya...=p


bukan karipap....karipap inti lain, n kulit dia keras sikit kan...kuih kaya ni kulit dia lembut je....=D

rel='nofollow'>Saiazuan said...

mcm karipap ~_~

rel='nofollow'>aku said...

seyes cm karipap..nt tunjuk bhg.dlm die eh?hihi

rel='nofollow'>ShErA said...

peliknya nama kuih ni... sebiji macam karipap

rel='nofollow'>Nor Fadila Rosli said...

hehehehe...kuih ibu mengandung betul ke nhi??

rel='nofollow'>bella luna said...

haa,dah dapat catch dah kuih ape,hehe,.dulu selalu gakz makan,hehe

rel='nofollow'>Jue AbdRahman said...

karipap versi baru ke ni

rel='nofollow'>si kiut lavender said...

taw ni kuih apa tapi lupa lak apa namanya..sedap taw kuih nih..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....