Monday, December 26, 2011

aku bedah katak....erk...boleh caya ke...=p

dulu masa spm, amik bio....
tapi kurang beruntung sebab tak berpeluang belah katak...
kesian kan...
tapi bagus gak la, sebab aku rasa aku tak mampu kot...
nak buat benda-benda cam tu...
sebab aku tak sampai hati...
kesian katak tu...
(erk....ekceli geli....hahaha...=p)


tapi kan...hari ni aku berpeluang bedah katak....
tak caya ? 
betul...aku tak tipu....
boleh tahan jugak la...
tadek la geli sangat...
sebab aku buat virtual je...
hahahaha...


korang nak try ?
meh meh...
click sini okeh....


oklah selamat beresperimen...=D

3 comments:

MeeRole said...

Xsyok r main virtual pnye..cer main btol2..haha

♫♪~ Naurah Nawwarah ~ ♫♪ said...

amboi ... nk bedah katak tak igt dunia ... ahhahahaa

aReLaN said...

hahahaha...zaman skolah dlu,sye tukang tangkap katak utk eksperimen bio tu.habis katak satu skolah jd mangsa.mse tu men2 je pgg isi perut katak.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....