Monday, December 26, 2011

rindu menggamit diri....=p

Okey...sekarang adalah sesi luahan hati...=p
tak tahulah kenapa....kebelakangan ni asyik dok teringat kat sumone je...
sumone yang pernah mengisi hati ini....
siapakah ??? tettttt...hahahaha....
kisah lama...kisah zaman belajar....tym tym diploma dulu...
rasa macam nak mesej dia kat fb...
tapi teringat lak kata sorang kawan....
yang buat aku tersentap....
masa tu dia chat dengan kawan aku...
pastu kawan aku tanya pasal kitowang...
n dia tataw aku pun ada kat situ...
ayat sentap dia...'sekali dia kecewa, dia takkan lupakan....'
memang aku terkedu terus....
aku rasa aku jahat buat dia macam tu....
tapi nak buat camana kan....
sejuta maaf pun, kalau dia tak dapat lupakan....
susah juga....erm....




sebab ingat ayat dia tu, aku tak mesej apa-apa pun...
just stalk fb dia aje...=p




tapi.....
malam ni dia call aku.....
rasa happy lain macam aje....=p
hehehe...
ntah lah aku pun dah pusing dengan diri sendiri....




oklah, entry ni tadek apa2 pun...
saje je luah perasaan.....
boleh je la kan....
layannnnn

4 comments:

Areliff said...

tak terkata apa2 he3

Zaza Fakharuldin said...

ehem ehem

Cikpuan rara said...

hehehehe tu sbb dh suke lah tu.mst jatuh cinta kan.

El-Janna said...

wewittt

huhukk

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....