Monday, December 26, 2011

sahabat....selamanyaaaaa

dah nak tahun baru....
bermakna, umur pun makin bertambah...
dah tua...eh...bukan....makin matang okeh....
cerita pasal tua nih....
teringat plak kenangan yang terindah dalam hidup....
masa tu aku part 2....
stay kat cluster a...bilik no berapa lupa, tapi roomate dengan kak n...
depan bilik aku betul-betul ada taman permainan....
masa tu malam...
aku da nak tido da pun, 
kawan aku datang....
cakap ada masalah....
so aku pun bangun balik dari tido, ikut dia keluar....
nak dengar masalah dia apa kan...
konon-konon nak tolong setelkan lah....
pastu tetiba datang plak dua orang lagi kawan....
dengan gitar...
yang sorang nak nyanyi tapi tergelak-gelak...
yang sorang bawak kek....
terharunya aku.....
tapi hari tu bukan besday aku pun....
dorang sambut besday aku suka ati dorang je....
belated besday...makanya da lepas beberapa bulan da....
tapi sebab nak sambut kan, selamba badak je dorang belikan aku kek...
n sambut besday aku...
terharunya...siap mengalirkan air mata lagi....


indahkan.....bila ada kawan yang baik-baik macam tu...
yang sudi raikan kita walaupun sukati depa je nak raikan bila-bila...
yang sudi bersama.....
di saat kita jauh dari keluarga....
dan....saat ini....aku benar-benar sedang merindui mereka....
fatin, mimi dan mus....
sangat rindukan korang......

3 comments:

rel='nofollow'>MeeRole said...

Untngnye dpat kwan mcam tu..

rel='nofollow'>Aishah Zin said...

heee.kan! best dpt kawan yg gitu.berkawan mmg seronok:)

rel='nofollow'>Aishah Zin said...

heee.kan! best dpt kawan yg gitu.berkawan mmg seronok:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....