Monday, February 25, 2013

Assalamualaikum wbt...

dah ramai yang dapat BR1M kan....
Alhamdulillah, aku pun dah dapat....
dalam surat tulis pukul 5 petang, 
tapi bila p sana, depa cakap pukul 8 malam....
terpaksalah aku balik semula...
kesian betul, aku tak terima mesej....
ada yang terima mesej bagitau BR1M ni ditunda kepada pukul 8 malam....
patutlah aku tengok lengang aje...
aku baru aje puji, bagus betul depa organized, 
laju la tu, sebab tu tak crowd....haha


malam....
p pukul 8.....
tapi start lambat 20 minit...
biasalah, jam melayu...kalau jam jepun tepat pada waktu la kot..=p

dengar lah ceramah dulu, nak kata ceramah dak juga...
ucapan la sikit-sikit...
pendek-pendek ja...

lepas tu terus bagi BR1M ni...
bagi baucer, lepas tu p beratur amik duit....
perjalanan lancar...
bagi baucer tu sat je....
dia tulis nama ngan ic atas baucer tu, 
pastu p la beratur nak amik duit...
sebab ramai sangat orang beratur...
aku balik aje terus...
hari ni baru aku pergi cash di maybank....

kat surat tu dia tulis wakil tak boleh kan....
tapi ada ja mak bapak yang wakilkan anak...
cuma kalau wakil, tak boleh cash kan terus duit tu...
anak tu sendiri yang akan cash kan di 
cimb, public bank atau bsn di seluruh malaysia...
tu untuk yang amekkan tuk wakil la...

tapi, kalau kami yang p amek sendiri ni, nak cashkan boleh p maybank je...

oklah tu je....
sape yang belum dapat tu, sila bersabar yer....=D



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....