Monday, February 25, 2013

style obersee katanya.....

Assalamualaikum wbt....

tadi pergi Maybank...nak cashkan baucer BR1M...


terus pergi kaunter, encik yang jaga kaunter pertanyaan tu cakap, pergi kaunter 4....
aku dok cari kaunter 4 tapi tak jumpa...
yang ada kaunter belas-belas je...
oh oh....

kesian aku, dah lama tak masuk bank....
rupa-rupanya kaunter 4 tingkat 1....
tu pun aku follow orang yang tanya encik kaunter tu jugak...

tak ramai orang pun...
sat je....
tulis nombor tepon, ic and sign kat belakang baucer tu...
lepas tu cop tangan...eh....cop jari je okeh...
terus dia bagi duit...
simple je kan...


sebelum balik aku tanya la encik kaunter tu....
kat bawah ni kaunter apa ?
dia cakap kat bawah ni untuk orang yang nak buka akaun je....
gitu pulak kan.....
aku tanya lagi, dah lama ke cam ni ?
dia jawab, dah lama dah....style obersee.....
ok ok ....obersee style....tapi kesian kat mak cik-mak cik yang nak kena naik tingkat 1
untuk sebarang urusan....

oklah nak stop kat sini dulu....=D
kadang-kadang kita nak tiru orang yang maju, tapi kita tiru separuh je.....akibatnya, susahkan orang plak...hehe....mungkin lepas ni ada penambah baikan kot....kot provide lif ke kan....=D

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....