Monday, February 25, 2013

santai : panggil aku p

Assalamualaikum wbt....

ni kazen aku masa kecik.....
nama fitri, nama gelemer p....
masa kecik...mata bulat...muka pun bulat....


comel je kan masa kecik....
tapi 
bila dah besar.....
abang dia pun menangis dibuatnya....


dia dah start pakai kasut dia....
berlainan warna.....
kreatif namanya....

dan.....
akhirnya.....
bila dah besaq ni...
dia nak jadi











robocop......
errr....sama dak macam robocop...
tang topi tu jadi dah...cuma kasut tu gedabak sangat...=p
abang dia nangis, sebab nak jadi robocop jugak....=p



12 comments:

rel='nofollow'>❤Kamsiah❤ said...

hehe..sabar ja la..rumah bersepah2 dek anak2 yg lasak bermain..

rel='nofollow'>nuyui a.k.a miss YUI said...

olololo..comel..

rel='nofollow'>Kesuma Angsana said...

comey nyer dier hehehe

rel='nofollow'>Selipar Putih said...

la awat panggil P???ada kisah ke?share la ngn kami

BK dah follow sini

rel='nofollow'>LydSunshine said...

Hahahaha... lawak je abang dia. Ingatkan nangis sebab apa. Rupanya berebut nak jadi robocop. Tapi cemana derang boleh tau robocop? Bukan femes pun sekrang. Yang femes iron man. Hehehe.. By the way, comelnya kazen nini tu.

rel='nofollow'>Diera Tekikushika said...

alah kenapa comel sesgt neh. wink wink =)

rel='nofollow'>Miss Volvo said...

oh comelnya! anak sapa ni??

rel='nofollow'>AyueJean AJ said...

Comelnya......
Hahhahahha.... Abis dikejekan baldi ngan tong sampah...

Minta tolong vote AJ boleh tak?

http://ayuejean.blogspot.com/2013/02/blogger-i-really-need-your-help.html

rel='nofollow'>Rasp said...

hahahahahahaha memang sangat2 kreatip ok ;D

rel='nofollow'>Ujie said...

kehkehkeh..lawakla dia dgn kasut robocop tu!

rel='nofollow'>are_lin@yu said...

tersangat lah comel..gram tgk.

rel='nofollow'>◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

comel je die

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....