Monday, February 25, 2013

senyum petang : cik kiah

 Assalamualaikum wbt...

tadi...tetiba je dapat mesej dari sorang kawan lama...
Cik Kiah Comel 
tak pernah-pernah dia hantar mesej, tetiba hantar mesej...pelik gak kan...



patutlah, tiba-tiba timbul...nak mintak tolong rupanya...
ok ok....bukan susah pun pertolongan yang dia mintak...
walaupun aku kredit dah ciput tetap gagahkan diri juga reply mesej 'urgent' ni..
aku pun listkan je lah sikap dia..
yang aku rasa positif....



lepas tu dia balas mesej aku...


tapi...yang buat aku blurrr sat....
'malu cik kiah nini puji'
bila masa plak aku puji dia...
bukan dia ke mintak tolong aku listkan sifat positif dia....hahahaha


## nasib baik ang suh senaraikan kebaikan ang, kalau ang suruh senaraikan keburukan ang, mau ang putus kawan dengan aku...haha

2 comments:

nor anita said...

haha.. tak baik putus-II kawan nehh.. hoho~ tuu maksudnyer, dia mmg sentiase engat Nini lah tuu agaknye.. hee :D

dayana yana said...

setiap orang tu ada +ve n -ve. tp kita think +ve dah la....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....