Monday, February 25, 2013

Teman Pengganti

Assalamualaikum wbt...

lepak-lepak dengan mak kesayangan....
tetiba terdengar lagu teman pengganti....
terdiam...melayan lagu....

mak : caner dah lagu tadik...kakak nyanyi sat....
aku : nak buat apa...tak mau lah (malu sebenarnya, melalak sorang-sorang depan laptop tak pe)
mak : ajarlah mak nyanyi...mak nak buat hiburan kat abah kamu ni....(ececeh..romatik gitu....)
aku : haish...tak payahlah...tu lagu nak mati....


sorry kepada peminat lagu ni...tapi aku takut kalau ada orang nak tujukan lagu ni untuk aku....sebab dalam vidoe clip ni, black pun berlakon mati......

lirik dia pun....aku kan pergiiiiiii.....pergiii ku tak akan kembali.....

seram ooooo......sedih pun adaaaaa......




ok bai

3 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....