Tuesday, February 26, 2013

keberkesanan Bio-Oil Skincare Oil

Assalamualaikum wbt...

Ramai orang kata abah aku garang...
hakikat sebenar : Abah aku orang yang paling sporting dalam dunia dan lucu...=p



atas meja kecil dia ada minyak ni....
 

abah : minyak apa ni ?
aku : bio oil...bagus ni, boleh hilangkan parut....
abah : pakai macam mana ?
aku : sapu aje kat parut tu
abah aku pun amiklah sikit and sapu kat parut yang dia ada....
abah : tak hilang pun ???????


laaaaa...baru aje pakai, takkan lah terus boleh hilang parut yang zaman dulu kala punya...hehe


iklan yang tak berapa beri effect kat aku...haha


ok bai

8 comments:

Nurzakiah Hanum said...

GREAT

nuyui a.k.a miss YUI said...

ada yg pakai n ok..

Cik Syida said...

hehehehehe... lawaklah pulak kte baca :)

are_lin@yu said...

klu trus ilang nk pakai gk..hehe

C.T.K said...

ct prnah pkai, rsenyer menjadi lau pkai berterusan...ct xske sbb nampk berminyk sgt je..hehehe

hainom OKje said...

OKje pun ada benda ...konon nak buang apa2 yg patut... tapi tak hilang pun huhu...kena rajin kot kan Nini..

yana aina said...

ubat mestilh ambil masa ... hehehh kalau terus hilang mesti mahal gile ... hehhhh

TeTerBanG said...

ramai yg pkai bio-oil n they say that bio oil berkesan! if i'm not mistake, rm32 tuk sebotol. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....