Tuesday, February 26, 2013

keberkesanan Bio-Oil Skincare Oil

Assalamualaikum wbt...

Ramai orang kata abah aku garang...
hakikat sebenar : Abah aku orang yang paling sporting dalam dunia dan lucu...=p



atas meja kecil dia ada minyak ni....
 

abah : minyak apa ni ?
aku : bio oil...bagus ni, boleh hilangkan parut....
abah : pakai macam mana ?
aku : sapu aje kat parut tu
abah aku pun amiklah sikit and sapu kat parut yang dia ada....
abah : tak hilang pun ???????


laaaaa...baru aje pakai, takkan lah terus boleh hilang parut yang zaman dulu kala punya...hehe


iklan yang tak berapa beri effect kat aku...haha


ok bai

8 comments:

rel='nofollow'>Nurzakiah Hanum said...

GREAT

rel='nofollow'>nuyui a.k.a miss YUI said...

ada yg pakai n ok..

rel='nofollow'>Cik Syida said...

hehehehehe... lawaklah pulak kte baca :)

rel='nofollow'>are_lin@yu said...

klu trus ilang nk pakai gk..hehe

rel='nofollow'>C.T.K said...

ct prnah pkai, rsenyer menjadi lau pkai berterusan...ct xske sbb nampk berminyk sgt je..hehehe

rel='nofollow'>hainom OKje said...

OKje pun ada benda ...konon nak buang apa2 yg patut... tapi tak hilang pun huhu...kena rajin kot kan Nini..

rel='nofollow'>yana aina said...

ubat mestilh ambil masa ... hehehh kalau terus hilang mesti mahal gile ... hehhhh

rel='nofollow'>TeTerBanG said...

ramai yg pkai bio-oil n they say that bio oil berkesan! if i'm not mistake, rm32 tuk sebotol. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....