Tuesday, February 26, 2013

sedapnya kena urut dengan YOKO2

Assalamualaikum wbt....


iklan tu sangat penting....ada iklan yang bagi aku ntah pape....tak beri effect langsung...atau mungkin gak aku tak paham apa yang dia nak sampaikan....

tapi iklan ni...memag terbaikkkkk....aku cuba carik kat youtube...takdak la pulak...
kalau korang masih ingat....

 

iklan Ammeltz Yoko Yoko ni yang dia tunjuk bila sapu je kat bahu, macam kita punyat otot kat bahu tu kena urut....pergh memang best la kan.....dia tak tunjuk gambar bahu, tapi dia tunjuk gambar otot bahu yang kena urut....memang terasa sampai ke bahu aku....



terus dengan semangat waja p beli satu..bila pakai...ek eleh...sat je pun....mencik a...rasa cam ken tipu...hahaha


nape jadik camtu ?
  • fokus kita dah beralih pada rasa selesa dan berangin tu...so kita dah tak fokus pada rasa lenguh lagi....
  • kita dah set mind, pakai yoko-yoko ni memang best, macam kena urut.....so bila dah hilang rasa berangin tu,lenguh-lenguh tu rasa balik
oklah stop sini dulu....

iklan je lebih....=p

4 comments:

rel='nofollow'>lelamaisara said...

sys tak pernah guna yoko2 tu..heee

rel='nofollow'>DoodleDesign said...

Hihii... Iklan yg bagus mmg akn buat benda yg x best nmpak cam best2..huhuu.

rel='nofollow'>C.T.K said...

hehehe..biase la..iklan msti mau gmpak :D

rel='nofollow'>Ann Ishak said...

pengaruh iklan yang kuat, kadang2 saya pun mudah terpengaruh jugak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....