Tuesday, February 26, 2013

motivation (2)

sumber : facebook

7 comments:

rel='nofollow'>Nurzakiah Hanum said...

:)

rel='nofollow'>Dianaa said...

orang nak tengok kita gagal sebab diorang dengki, kan kan :D so pedulikan apa orang nak kata

rel='nofollow'>Cho Zila said...

setuju sesangat.. tak payah peduli yang penting terusskan usaha...

rel='nofollow'>Rasp said...

setuju! manusia kan...macam2 ragam, macam2 pe'el, macam2 niat....

rel='nofollow'>Tinta Lana said...

Salam.

Apa yang tertulis kat quotes tu betul.

Ada manusia, dia tak dpt apa yang dia nak, dia usaha org lain pun tak dpt juga. :)

rel='nofollow'>nik ros said...

setuju, kita tak blh nak puaskan hati org lain. ada antaranya nak jea kita jatuh kan.

rel='nofollow'>C.T.K said...

btul tu...dorg jeles lettewwwww...hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....