Tuesday, February 26, 2013

motivation (2)

sumber : facebook

7 comments:

Nurzakiah Hanum said...

:)

Dianaa said...

orang nak tengok kita gagal sebab diorang dengki, kan kan :D so pedulikan apa orang nak kata

Cho Zila said...

setuju sesangat.. tak payah peduli yang penting terusskan usaha...

Rasp said...

setuju! manusia kan...macam2 ragam, macam2 pe'el, macam2 niat....

Tinta Lana said...

Salam.

Apa yang tertulis kat quotes tu betul.

Ada manusia, dia tak dpt apa yang dia nak, dia usaha org lain pun tak dpt juga. :)

nik ros said...

setuju, kita tak blh nak puaskan hati org lain. ada antaranya nak jea kita jatuh kan.

C.T.K said...

btul tu...dorg jeles lettewwwww...hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....