Saturday, February 23, 2013

PROGRAM JELAJAH JANJI DITEPATI

Assalamulaikum wbt....

hari ni ada Majlis Program Jelajah Janji Ditepati Peringkat Negeri Terengganu....
di dataran Shahbandar..
yang paling best, sebab ada jobfair jugak...haha..
sebelum-sebelum ni aku pernah pergi jobfair, pusing-pusing, terus balik....
tak dak apa sangat...
biasalah kerja sales banyak lah...hihi
aku plak cam fobia sikit dengan sales ni..haha...

tapi job fair ni yang okeylah pernah aku pergi...
banyak job dia....
antaranya  KFC, PIZZA, AYAMAS, 7-Eleven, Mydin, Parkson.....
Inforana, Cosmopoint, Ziq Bakery, Bank Islam....
ni yang swasta....yang goverment pun ada la jugak....
booth pun aku tengok boleh tahan banyak jugak tadik....
overall, okeylah.....

tapi masa nak masuk tu kena daftar dulu yer...
daftar online.....laptop banyak..tapi line ya ampun....
bikin panas ini hati ooooo....
baik letak laptop sikit, tapi line laju...erk.....=p

sorrylah, aku tak de kamera...so tak dapat lah nak amek gambar sekitar job fair tu...
booth dia kat depan bangunan mara...aku parking motor kat astaka...jenuh jugaklah nak mencari....

so kepada sesiapa yang dok area terengganu, rasa-rasa nak penuhkan booth job fair tu, p la...aku rasa ada lagi kot....=p

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....