Thursday, May 5, 2011

Ben Ashaari pun ada orang dengki....

oh....abang ben kita yang femes ni pon ada orang dengki, apatah Lagi kita yang tak Femes nih kan...mestilah ada....saja bagi contoh dia, sebab senang korang nampak, karang kalu aku sebut nama HM Tuah Iskandar, takut ada orang tak kenal lak...tapon sebut nama Helmi Suhaimi ke...susah kalo contoh orang tak kenal...tak nampak jadinya...tak best storynya...

okeh.....sebelum ni dah citer pasal orang dengki, benci, tak suka bagai kan...ni nak sambung sikittttt je lagi......

macam cerita sebelum ni....sape yang kena pujuk kita ? yes...pandai...diri kita yang kena pujuk kita sendiri sebab orang tak kenal dan tak akan faham kita sepenuhnya macam kita faham diri kita...kan kan kan...so cara nak pujuk diri sendiri lagik....

korang...kalo ada orang dengki tu...sebab korang ada kelebihan...means korang hebat...H.E.B.A.T. ok...so datz y la orang dengki sebab dorang tak sehebat korang.....pastu lagi kenapa dorang dengki ? sebab korang ada...A.D.A sesuatu yang dorang tadek...so korang mesti berysukur sebab korang HEBAT dan korang ADA....

so tayah la nak sedih sedih, sakit hati ke apa kalu ada orang tak puas hati ngan korang...cukuplah korang mampu puaskan hati sendiri...manusia..mana pernah puas....janji hati sendiri puas okey lah...hello ingat tak penat ke dengki orang....penat...sakit hati lagi kalo orang yang kita dengki tu makin berjaya....wah wah wah....padan muka dia...sakit hati sendiri...kita tak wat pe pun..usik pun tak...jadi....biarlah biarlah biarlah mereka dengan dengki mereka.....=P

1 comment:

ZF said...

betul tu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....