Friday, May 6, 2011

Segmen : Saya Sayang Blog Saya

oh aku perlu jawab beberapa soalan untuk menggambarkan kasih sayang pada blog ni..lalalala....macam orang bercinta kan...nape awak sayang saya ? =p

a) apa pentingnya blog dalam kehidupan korang..?
penting sangat2 sebab di sini semua cerita tentang saya tersimpan, gambar2 yang membawa ke zaman kenangan....semuanya di sini.....

b) apa istimewanya blog korang tu..? cer cite sikit..promote2...huhu
owh...nak kena pomote ek ? ak tak berapa terer subject marketing ah..haha...ok i will try my best yerp...
apa yang aku tulis di blog ini, semuanya kisah tentang aku....tentang kamu...dan tentang mereka....semuanya ada kenangan tersendiri dan semuanya ada pengajaran tersendiri untuk aku meneruskan kehidupan....juga mungkin kamu boleh jadikan iktibar....sekadar coretan rasa aku dan kadangkala cetusan minda aku....aku tidaklah hebat untuk berkata-kata, sekadar menulis apa sahaja mahuku....=D

c) kenapa korang sayang blog korang..
Jawapan dia sama je macam soalan a. erk boleh aku copy paste tak..haha..tapi ada tambahan sikit....sayang blog aku sangat2 sebab segalanya tentang aku di sini....tempat aku melontarkan kata-kata, tempat aku meluahkan rasa....kalu cerita kat kawan, mungkin kawan tadek masa pinjamkan telinga tuk aku...p blog ni sudi menerima apa sahaja coretanku...=D

sebelum aku stop, aku tamatkan segment ni dengan seperenggan coretan aku kat bawah ye..

kadang-kadang kita perlu luahkan apa yang kita rasa.....apa yang kita fikirkan...sebab, mungkin apa yang kita rasa, yang kita fikir dapat memberi idea yang lebih baik pada diri kita sendiri dan juga orang lain...untuk kebaikan bersama....luahan kita mampu memberikan sesuatu sebenarnya, kita rasa lega...orang yang pandai menilai luahan kita juga...akan dapat sesuatu...terserah pada mereka...=D

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....