Friday, May 6, 2011

tentang dia (2)

ni sambungan kisah tentang dia...kisah Daniel...oh kalo nak baca entry ni kena baca yang tentang dia 1 dulu ye....p kalu nak baca terus yang ni pon leh gak, sebab ni sambungan dari entry tu...


Daniel...sekarang dia kerja...biasalah lepas SPM keje biasa2 je la kan....kagum aku dengan dia...memang terlampau kagum sebab orang yang tak pandai boleh lagi terer dari aku...(ek eleh keje je kot) yes memang keje je kot, tapi aku kenal dia camana....orang yang pandai, mende2 cam ni tayah di suruh...aku membebel2 lagi kat dia okeh..macam macam..dan finally dia kerja...

dan malam ini, aku dapat mesej dari dia...dia dapat tawaran ke UiTM...okeh mungkin ada yang cakap ek ela...UiTM je kot...yeah memang UiTM je kot...dalam Malaysia je kot...tapi aku kenal tahap dia, dan bila dia dapat tawaran ni, terbuktilah orang tak berapa nak pandai pun boleh berjaya okeh....dan aku yakin, dia bukannya tak pandai..cuma mungkin masa PMR bukan rezeki dia...so...nak wat camana kan...lagipun bukannya teruk sangat, 1A yang lain sume B....okey la tuh...apa yang penting...jangan cepat putus asa...even kalo korang gagal SPM...ingatlah, SPM bukan penentu kejayaan...banyak lagi benda yang korang boleh ceburi...papew pun..semoga korang terus berjaya =D

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....