Tuesday, August 2, 2011

kenangan......exam terakhir....

sekali teringat pulak....kisah masa nak exam...
tetiba cakap pasai exam...rindu zaman sekolah-sekolah dulu...
masa tu paper mende ntah aku lupe...
pastu masa pun awal lagik....
tetiba je, pengawas peperiksaan suh sorang volunteer baca doa....
tak pernah-pernah suruh, hari tu dia suruh plak kan...
selama ni dok baca sendiri je...
biasalah volunteer2 ni susah...
so main bagi je mic tu kat sesape yang bertuah...
yang bertuah tym tu....amin (bukan nama sebenar)
sebab dia duk kat depan.....dekat je dengan pengawas tu....
pastu dengan penuh confident amin baca....

al-fatihah....
bismillahirrahmanirrahim...
allahummaba.....

ok baiklah....boleh plak dia tersasul p baca doa makan masa nak jawab exam...hadoi....

1 comment:

rel='nofollow'>zeeck said...

huhu da lame z x exam ~.~" rindu XD

jom join segment z pulak..hehehe

http://zeckze.blogspot.com/2011/08/segment-makanan-kegemaran-waktu-berbuka.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....