Tuesday, August 2, 2011

buat semua peserta 'JOM TULIS CERPEN '

salam ramadhan buat semua kenalan.......

Alhamdulillah...hari ni dah masuk 2 August.....maknanya contest 'Jom Tulis Cerpen ' dah tamat....penyertaan terakhir bertajuk Melerai Kasih yang Terkisah....terima kasih banyak-banyak pada semua kawan-kawan yang sudi join contest sulong ni.....

maafkan saya andai ada terkurang dan mungkin kepada sesiapa yang saya tertinggal, mungkin boleh tinggalkan mesej pada saya untuk saya update kembali senarai penyertaan....insyaAllah....saya akan cuba baca semua cerpen kamu...dan sejujurnya....saya mengambil masa untuk membuat penilaian.....sebab semua cerpen best....semua cerpen ada unsur pengajaran yang tersendiri.....membuatkan saya rasa tak tahu nak pilih siapa pemenang....tapi ye lah kan....baru je tutup tarikh penyertaan....


okeylah, saya tak nak bagi anda semua tertunggu-tunggu.....biarlah saya berterus terang....hope kamu semua tak marah okeh.....insyaAllah...pemenang akan diumumkan pada 1 september 2011....lamakan ? sebab cerpen kan panjang....kalau nilai dalam masa sekejap, takut saya kejar masa....lompat-lompat baca cerpen kamu...tamo tamo...u all dah buat yang terbaik tuk join contest ni, so saya akan baca sampai habis semua cerpen tu...sampai ke titik yang terakhir.....sampai saya betul-betul puas hati.....dan pastinya, sekali lagi saya ulang, komen-komen membina dari pembaca lain, akan membantu penilaian saya.....

wah panjang gitu kan....okeylah, nak stop kat sini.....selamat berpuasa semua =D

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....