Tuesday, August 2, 2011

Segment makanan kegemaran waktu berbuka

da lama tak join segment.....hari ni nak join segment ni lah....sape nak join meh meh, kita meriahkan segment nih....leh jugak tambah ilmu pasai makanan, ye la tak sume makanan yang kawan-kawan kita suka makan, kita kenai atau penah rasa.....so melalui segment cam nih, leh jugak kenai makanan baru...kata satu malaysia kan....erk ada kena mengena ke =p ops lupa...sape nak join leh click banner k...=D


makanan kegemaran waktu berbuka puasa ? kalau nak senaraikan banyak.....tapi paling suka....mestilah kurma...makanan sampingan yang lain.....boleh je....tak memilih sangat...=D apa yang ada itu yang dimakan....=D

okey...nak stop kat sini.....jap tapi sebelum tu nak cakap camni...

kadang-kadang....ada antara kita yang susah nak tepati masa.....tapi tym berbuka....dia selalu tepati masa....cayalah....=p

2 comments:

zeeck said...

huhu kurma terbaek!! kalau kat asrama z sahur kurmaa je..tahan xmakan nasi pun xpe..hehehhee

thanks join z ;) sebagai tanda terime kasih z click nuff ngan adverlet tu ;) hehehe dua skali..yeah!!!

selamat berpuase

zeeck said...

tadaaaa da tamat segment XD sila melihat2 ye ;)

http://zeckze.blogspot.com/2011/08/senarai-makanan-berbuka-feveret.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....