Friday, March 2, 2012

interview......BANK ISLAM - 2

aku ngan eman masuk dalam bilik interview....
ada dua interviewer...yang satu hensem....(ehem ehem) yang satu berisi sikit....=D

depa minta kami punya resume dan segala yang berkaitan la...lepas tu aku p bukak sampul yang ada resume dan sijil-sijil yang dah aku copy, dan buang dia punya clip kertas....

pastu macam biasa la....soalan spot...INTRODUCE YOURSELF....soalan ni dah hapal dah jawapan dia....dalam otak...tinggal nak keluarkan aje...hehe...so lancar la...kira fluent la english aku konon...lalalalal

eh jap...tapi sebelum tu kan...masa interviewer yang ensem tu dok intro...dia speaking....pastu tetiba dia lost word....pastu terus je dia sambung kot malay...aku pun pe lagi...terus je pk jaat sikit la....lah dia pun lebih kurang aku je bi ni...tadek la terer pun...so self confidence level aku da increase da time tu...hahaha....

kira okey la kan....fikiran yang agak jahat tu meningkatkan keyakinan aku untuk speaking....hehe...=p

oklah...bersambung.....

kadang-kadang kita kena fikir sesuatu supaya kita lebih yakin....=p 


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....