Friday, March 2, 2012

interview......BANK ISLAM - 3 (soalan interview)

Jom kongsi sikit apa la yang depa soal ni tym interview....

INTRODUCE YOURSELF 
soalan wajib ni......so prepare la awal-awal.....kalau ada skrip dan hafal kira okeylah....ye lah, aku bukan terer speaking
pun so terpaksa la guna formula ni...=p

awak berdua ni kategori aktif, so program2 yang you all join ni, apa yang boleh bagi benefit kat kami ? (sorry ayat aku berterabut, sebab aku dah lupa struktur soalan dia camana....hahaha)
jawapan yang aku bagi....aku cakap, kalau kat u kita lebih banyak teori, so bila join program lebih banyak pada softskill...zaman skang pun orang nak softskill kan...lagipun teori dengan praktikal tak sama...bla bla bla bla....

apa kaitan yang u belajar dengan bank Islam.
ok...aku tourism management...so aku highlight word management tu...dan bagitahu la apa yang related dengan bank islam ni, contohnya...aku ada belajar HR...compom la bank islam ada HR kan...pastu ada belajar customer service....bank islam pun ada...dan paling penting product bank islam dengan tourism lebih kurang sama je...SERVICE...

apa yang awak tahu fasal bank

erk...tu je yang aku ingat...yang lain aku da lupa da...hehe...sorry k....dan most of da questions are in english...tapi tengok interviewer tu la, kalau dia tanya kot malay aku jawab malay, kalau dia tanya kot english aku jawab la kot english...=D




1 comment:

Anonymous said...

seram juga eh pegi interview ni. dulu masa mula-mula masuk keje, bos interview gitu-gitu jer sebab time tu dia terdesak nak pekerja kot..selamat dennn, kehkehkeh...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....