Friday, February 22, 2013

di sebalik KEJAYAAN




Bila kita berjaya, orang cuma nampak KEJAYAAN kita...
kisah disebalik kejayaan tu orang tak pernah amek tahu kan...
padahal....dah macam-macam perkara yang mencabar hati naluri kesabaran kita 
sebelum kita berjumpa dengan KEJAYAAN.....

 

Telah ku lalui jalan berduri 
Sejuta harapan terus ku pertahankan
Bukan mudah menggapai bintang
Bersilih dugaan mendatang 
Di sebalik kepayahan
Di situlah kekuatan

Tekad hati azimat di perjalanan
Mengejar impian
Pabila laluan seakan sukar 
Bagai tak terdaya untuk terus bertahan
Namun kasihMu menyedarkan
Aku tak pernah sendirian
Di sebalik kepayahan
Di situlah kekuatan
Tekad hati azimat di perjalanan
Tinggi langit mimpi ini
Tak ku ragu untuk membuktikan
Indah bintang yang terang bukan khayalan
Tetapi kenyataan 
Akan kau saksikan kesulitan ini
pasti berganti kebahagiaan
Telah pun kau dengar kisahku ini
Pernahkah cuba kau mengerti



oklah nak stop kat sini dulu...

walau apa orang kata, itu orang kata.....kita tetap kita...cool bebeh...=p


3 comments:

LydSunshine said...

Biasa la, manusia hanya nampak apa yang tersurat. Yang tersirat tu memang takpernah dipikirkan.

nik ros said...

biasa la kan.manusia mmg mcm tu.harap kita tak tergolong dari kalangan yg mcm tu.

cik kaki ketawe said...

usaha yg penting kalau kita nak berjaya...pedulikan kata2 orang lain...we build ourself...we achieve our goal... chill bebeh =P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....