Wednesday, February 27, 2013

kenapa cari tak jumpa =(

Assalamualaikum wbt....

kita selalu cari di tempat yang salah....
lepas tu kita bising sebab barang yang kita cari tu tak jumpa....
benda simple, tapi kita yang jadikan benda tu susah.....
contoh mudah...kalau kita hilang enset.....
tayahlah nangis air mata darah, p report kat balai polis....
harapan je la nak dapat balik.....

kita cari la kat kedai enset...mesti jumpa punya....=p


macam-macam ada......tengok atas budget la yer....tok sah pening-pening kalau mampu dapat yang 80 hengget pun...yang penting function asas enpon tu boleh memudahkan kita...=D


gambar : google


ok bai

2 comments:

Nana Liena said...

kadang2 depan mata ja..tapi tak nampak..huhu

C.T.K said...

semuanyer mudah je, kita yg jadikan sukar..ego..hehe


*smoga jupe nset 80ringgit tu, nk ct tlg cari? :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....