Wednesday, February 27, 2013

sampai di sini jodoh kita....

Assalamualaikum wbt....

tahun lepas tukaq enpon dengan kawan..aku baru je beli enpon tapi dah tukar ngan dia...means, aku ada dua enpon, satu yang baru satu yang lama, tapi yang tukar dengan dia tu yang baru....saja gedik-gedik....

pada satu hari...aku kal dia banyak kali tapi dia tak jawab.....

risau gak..ececeh...risau tu....yelah tepon banyak kali tapi tak berjawab kan...takut anything happen kat dia....


sekali.....dia kal aku guna nombor lain...nombor kawan dia.....dia cakap dia terhilangkan enset baru aku........

aku pun terimalah dengan hati yang redha...nak buat camana, tak dak rezeki la kot.....walaupun tu enset baru....tapi....bukan jodoh kita kan enset.....

-----------------------------


seminggu kemudian.....

aku mesej dia pakai enset lama aku....oh ya, aku pakai dua nombor, sebab nombor favourite aku nombor sabah....mak aku bising, mahal katanya...so aku pakai la nombor semenanjung satu, sabah satu...yang sabah tu upax, sebab tu sayang...haha...


mesej aku dan dia....

aku : awak....nak gtau ni.....
dia : apa ?
aku : tapi awak jangan marah tau....
dia : ok...
aku : enset awak ilang .....
dia : kat mana ?
aku : dalam lubang jamban.....
dia : hahahahahahaa


aku ingatkan dia marah..sekali dia gelak besar...
bukanlah niat aku nak balas dendam sebab dia dah hilangkan enset baru aku....
tapi nak buat camana....jodoh dia dengan enset dia tu tamat kat situ aje...

aku nak amek enset tu balik...aku tak sampai hati....
kalau ambik pun mesti dah rosak....
jadi aku biarkan dia berkubur di situ........


oh ye..jom jenguk kawan-kawan yang aku dah review....

ok bai....

9 comments:

Anonymous said...

adoi lah !

rel='nofollow'>AnneRaini said...

sadisnya cara tepon tu dtamatkan riwayatnye..hehehe

rel='nofollow'>Anum said...

jom2

rel='nofollow'>J.Syazwana said...

sedih la kalau hp hilang.
huhuhuhu

rel='nofollow'>Ayue Rejaluddin said...

Alamak?? Lubang jamban......
Hehehhe...

rel='nofollow'>faraherda.razalan said...

Seramnya cerita kehilangan enpon tu. Heeeee!

rel='nofollow'>Izza Sakura said...

Cianye .tpe beli yg bru.hee

rel='nofollow'>C.T.K said...

hahahaha...lau ct pon gelak..hehehe

rel='nofollow'>Maria Menado~ said...

haha... kwn saya pernah kena kat jeti kuala perlis. hehe. terkedu dia masa tu, saya yg riso lebih.. dia tergamam ajee.. tak de rezeki kan.. lubang jamban pon boleh..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....