Wednesday, February 27, 2013

I LOVE YOU

Assalamualaikum wbt....



Berapa kali kita call boipren terchenta kita setiap hari ?
Berapa kali kita call encik suami kita kalau dia outstation ?

dan.....

Berapa kali kita call mak kita setiap hari ?

kita : hello mak.....
mak : yer......nak berapa ?
kita : tak.....tak mau berapa pun....
mak : ok...so nak apa ni...???
kita : juz want to say that I LOVE YOU, mom....

see....sampai tahap....mak kita angkat je fon terus tanya berapa ?????


idea datang lepas masuk blog cik RASP

9 comments:

rel='nofollow'>Has said...

takde mak..sebab tu tak pernah call mak...huhu...

rel='nofollow'>Nana Liena said...

harta paling berharga adalah sebuah keluarga bahagia ^^ tanpa mak siapalah kita di dunia

rel='nofollow'>Akhelaken said...

setuju sgt 100%!

rel='nofollow'>nuyui a.k.a miss YUI said...

geram bila da yg leh tepon pkwe mkwe tiap ari tp mak abah idak!

rel='nofollow'>fieda said...

selamat pagi...
nak tepon mak la jap agi..

rel='nofollow'>QasehnyaRania said...

selamat pagi..

di, selain menyanyi dorang melawak juga ;)
tp tak cukup kelakar la..

rel='nofollow'>NoEn said...

huhu...2/3hari sekali :(

rel='nofollow'>Kesuma Angsana said...

betul tu setuju sgt !

rel='nofollow'>C.T.K said...

:(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....