Wednesday, February 27, 2013

I LOVE YOU

Assalamualaikum wbt....



Berapa kali kita call boipren terchenta kita setiap hari ?
Berapa kali kita call encik suami kita kalau dia outstation ?

dan.....

Berapa kali kita call mak kita setiap hari ?

kita : hello mak.....
mak : yer......nak berapa ?
kita : tak.....tak mau berapa pun....
mak : ok...so nak apa ni...???
kita : juz want to say that I LOVE YOU, mom....

see....sampai tahap....mak kita angkat je fon terus tanya berapa ?????


idea datang lepas masuk blog cik RASP

9 comments:

Has said...

takde mak..sebab tu tak pernah call mak...huhu...

Nana Liena said...

harta paling berharga adalah sebuah keluarga bahagia ^^ tanpa mak siapalah kita di dunia

Akhelaken said...

setuju sgt 100%!

nuyui a.k.a miss YUI said...

geram bila da yg leh tepon pkwe mkwe tiap ari tp mak abah idak!

fieda said...

selamat pagi...
nak tepon mak la jap agi..

QasehnyaRania said...

selamat pagi..

di, selain menyanyi dorang melawak juga ;)
tp tak cukup kelakar la..

NoEn said...

huhu...2/3hari sekali :(

Kesuma Angsana said...

betul tu setuju sgt !

C.T.K said...

:(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....