Wednesday, May 4, 2011

My Life's Story Blog First Giveaways

Linklagi giveaways....lagi lagi dan lagi....hahahaha...tapi dapatnya tak kan...tapew blum rezeki (amik ati sendiri)...korang kalo nak join sila clik gambar okeh tuk keterangan lanjut sebab aku malas nak story mende yang sama...lalalala..klu nak tulis balik mende sama baik aku copy paste je...=P

lagi giveaways....lagi lagi dan lagi....hahahaha...tapi dapatnya tak kan...tapew blum rezeki (amik ati sendiri)....ok ok aku ngaku, memang aku copy paste ayat kat atas...bukan pe aku rasa cam suke je dengan ayat tu...hahahahaha....korang suka tak ? tak suka ? ok, fine !!! =p tapi korang penah dengar tak ? tak jugak...baiklah...(yang ni dalam bm lak)

meh aku bawak korang ke satu cerita....

kena p kelas lagi....kena buat sement, kena tu lagi....kena wat ni lagi...lagi dan lagi....tapi gitu lah jugak...sama je...tak jugak cemerlang, tak jugak pendai, tak jugak hebat...argh.....tensen taw tak !!! lek lek...jangan la tensen dulu...memang la korang da berabis buat yang terbaik...dah study sampai tak hengat, 24 jam study je, berat 80 terus turun jadi 60, muka bulat gete jadi cengkung, badan comel cam teddy bear jadi fido dido.....tapi stilllll stillll tak berjaya...y ? y ? apakah salahku ????

oh...mungkin...mungkin...kamu ada salah dengan orang.....nilai balik kehidupan anda sebelum ni, hubungan anda sesama rakan, dan paling penting hubungan anda denganNYA dan dengan parents anda....camana ? kalo ada problem, setelkan sekarang....kalo ada wat salah, cecepat la minta maaf.....

kalau anda masih gagal....oh salah...anda bukan GAGAL sebenarnya...cuma.....belum BERJAYA...=D

teringat satu kisah, (kisah ni versi aku, sesape yang pernah baca kisah yang betul, mungkin penceritaan aku lain sikit, ye lah, mana aku hapal word by word =p)

ada sorang lelaki, kali ni nama dia aku bagi klasik sikit k, Ali. Dia dapat tahu kat kebun belakang umah dia ada emas. Dia tau lagi kat mana tempat tu, kat bawah pokok kelapa. lalu...dia pun dengan penuh semangat wajanya p gali tanah tu...gali gali dan terus menggali...
esok gali lagi, lusa pun gali jugak lagi..tulat pun...sampai lah sebulan dia gali, tapi still tak dapat pun emas yang dicari...finally dia frust nonggeng lalu biar cam tuh je....

pastu...nak dijadikan cite, Abu pun tau gak kisah emas ni. tempat yang sama. dia pon g la sambung gali...senang sikit kerja dia, dah pernah orang gali...so dia sambung je la kan....tapi yang bestnya...dia gali sehari je....dia jumpa la emas tuh..

so....? korang pk la sendiri ek...=D

lupa lak...nak tag dia dan dia .....=P

1 comment:

rel='nofollow'>Unknown said...

Entry anda sedang diadili..0_o

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....