Wednesday, May 4, 2011

oh MAAFKAN aku ....

semalam aku ada paper...Alhamdulillah leh la aku senyum lebar sampai ke telinga masa keluar dewan tu kan...masa tu kalo ada orang tiba2 puji aku mesti aku dah belanja...lalalala...=p

petang aku jogging ek...jogging ke...lebih kepada jalan-jalan turun kat fac, sabil sembang2 gelak2 sesuka hati macam dunia ni aku yang punya.....hahaha.....

malam...pas aku balik jog tu, aku rasa sakit kepala sebelah kiri, berdenyut2...sekejap2...aku tatau la sakit apa....pastu aku makan panadol....n roomate aku bising suh aku tido...p aku da tak leh nak tido, sebab petang tu aku dah bantai tido da....hahaha...mengantuk yang amat, sib bek aku tak tertido je dalam dewan exam tuh....

pastu around 3 kot....aku tido.....tapi aku terbangun awal sebab aku rasa sakit kepala....terus je aku g mandi...siap-siap nak g jumpa doc....masa mandi leh lak aku pikir kalu kena barah ke apakan...tetiba je teringat KEMATIAN.....macam-macam yang aku rasa...kalo aku pergi dulu...paling utama aku pk.,..pasal blog ni..hahaha...hampeh...blog juga yang diutamakan....

tapi kalo boleh aku nak hidup lebih lama...aku nak balas dulu jasa mi abah aku...=D semoga umur aku lebih panjang dan sempat untuk melakakukan semua itu....

o ye, masa aku jumpa doc kat uk (unit kesihatan) tuh...doc tu cek tekanan darah aku..dia cakap normal....dia tanya aku de rasa loya tak ? aku cakap tak....pastu dia tanya, pandangan aku berubah jadi kelabu tak...pon tak...aku tataw la korang paham tak pemandangan berubah jadi kelabu tu, sebab aku tak reti nak translate kot cakap luar...hahahaha...aku tulis kot terengganu je nih...=p

dan doc tu tataw aku sakit pe....huhu...pastu dia bagi ubat je...ni ubat aku...beso bapok...(gila besar).....

keh, cam bese 22 gambar ni dari google...nih pontalon 500 mg, 1 biji sekali makan, 3 kali sehari...

ni lak maalox plus tab...1 biji sekali makan, 3 kali sehari gak....tapi yang ni kena kunyah...terus muka aku cam berubah..erk kunyah...ayooo...aku tanya la nurse tu rasa apa...dia cakap rasa nenas n mint....oh seb baik tak pahit...haha

dan sebenarnya...apa yang aku nak sampaikan...aku nak pohon maaf...walaupun aku masih baru...acececeh.....aku still nak mohon maaf andai kata penulisan atau coretan aku selama ini membuatkan korang sentap, atau bengang, atau panas hati dengan aku...sesungguhnya apa yang aku coretkan selama ini, adalah cetusan daripada hati aku, apa yang aku rasa dan kisah hidup aku selama ini.....
salam kemaafan dari aku,
NINI

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....