Wednesday, May 4, 2011

IKLAN PERCUMA untuk blog ANDA


aku nak join benda alah ni...okeh...sesape yang rasa nak ikut jejak langkah aku sila click gambar k

mendenye free..p korang ingat mende free ni senang nak dapat ke...hello....skang sume benda money okeh...so disebabkan benda ni free, si kayif ni pon tak mintak bayar, TAPI....still ada benda yang nak kena setel...kena bodek2 cam bese....hahaha

ok aku kena bagitahu nape dia kena pilih blog aku untuk diiklankan....so kompom la kena promote berabis kan...cam ala-ala interview gtu kan..

okeh sebab utama dia, aku rasa BLOG AKU LANGSUNG TAK PEMES...kalu sebut blog aku pun, mesti tadek orang kenal.KOMPOM. aku gile pemes ? okeh....kalu cakap tak, kompom aku tipu kan...okeh aku mengaku...nak cakap gila pemes tu cam segan je, key lah, aku cakap nak la jugak merasa kan...haha...

sebenarnya cam ni, kita seronok kan kalo ada orang visit blog kita, baca coretan rasa kita, baca tulisan kita walaupun tulisankitantahpapew (aku maksudkan diri sendiri)...pastu kalo ada orang komen, rasa macam ada respond....macam kita tak bercakap ngan dinding la kan...tettttt...hahahaha.....so semua benda ni memotivasikan diri aku untuk terus menulis sebenarnya...menulis dan terus menulis...aku tak pandai nasihatkan orang...serius aku cakap, aku tak tipu....tapi aku gunakan penulisan aku sebagai salah satu cara untuk nasihatkan orang dan nasihatkan diri sendiri jugak....pastu, terserah la pada orang tu sama ada nak terima ke tak...

kalu ada yang sudi baca tulisan aku, aku rasa seronok...kalu tulisan aku mampu merubah keburukan kepada kebaikan, aku rasa bersyukur sangat....tapi aku taw aku, tulisan aku tak lah hebat sampai mampu menyentuh hati sesiapa sahaja...tak kisahlah...paling penting, ia mampu melontarkan rasa hati aku....

punyalah panjang aku tulis kan untuk meraih kemenangan...hahahahah...okeh aku gelak dulu...sebab aku rasa entry aku ni tah papew, aku rasa cam lari topik je, len yang ditanya len yang dijawab...baiklah...aku tak kisahlah...kalo tak terpilih pun its okeh, cik kayif jgn risau, saya takkan berdendam dengan cik kayif sehingga memburu mimpi2 kamooo walaupun blog saya tak terpilih...hahaha...

okeh, aku tinggalkan entry ini dengan satu kata-kata...

hidup kita memang perlukan motivasi........... =p

2 comments:

rel='nofollow'>KyêrulL said...

heee :D terima kasih sebab sudi join yea.. insyallah blog yg terbaik akan dipilih :)

rel='nofollow'>nini said...

Kyerull : tq =D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....